Stem op onze Clubheld 2016

7 november 2016 12:00

Actie van het AD met kans op mooie prijzen

Stemperiode van 26 oktober t/m 16 november 2016
De verkiezing vindt plaats in iedere gemeente van Nederland, waarbij er per gemeente maximaal 2 winnaars zijn: de populairste clubheld met de meeste stemmen en de beste clubheld met de hoogste beoordelingscijfers (stemmers geven een rapportcijfer voor betrokkenheid, enthousiasme en inzet/beschikbaarheid). Gemeentewinnaars ontvangen een mooie oorkonde.

WIN € 10.000,- voor jouw club
Naast de gemeentelijke titels zijn er ook 15 regiotitels te winnen. 1 van de 15 regiowinnaars wordt door de vakjury verkozen tot de landelijke winnaar. De landelijke winnaar wint € 10.000,-, te besteden voor zijn/haar club. De nummers 2 t/m 15 winnen een Bol.com waardecheque t.w.v. €400,-. Lees hier hoe de regiowinnaars en de landelijke winnaar worden verkozen. Lees hier ook de verkiezingsvoorwaarden. Met jouw stem maak je tevens kans op de Ford Fiesta Titanium.

Stem op Peter Schilt

Peter Schilt