Nieuwsbrief 17 november 2016

17 november 2016 13:45

met o.a. uitslag voetbalquiz, pupil van de week en sinterklaasfeest.

Onverdiende en geflatteerde nederlaag voor Schoonhoven

VVS 1 heeft afgelopen zaterdag helaas niet voor de derde keer op rij weten te winnen. Op eigen veld verloren de blauwwitten met 1-4 van CVC Reeuwijk. Voor VVS was verdediger Robin van Elteren de doelpuntenmaker. Door de nederlaag blijft VVS op een tiende plaats staan met 10 punten uit 10 wedstrijden. Lees het wedstrijdverslag.

Aanvaller Tiago de Vries kreeg de rode kaart voorgeschoteld na een trappende beweging richting zijn tegenstander en kon gelijk gaan douchen. Tiago komt hierdoor in 2017 pas weer in actie.

Pupil van de Week op deze koude zaterdag was Iris Slingerland. Zij mocht de aftrap doen met de door Optie1 Bergambacht gesponsorde wedstrijdbal. Iris speelt in JO9-2 en wist ook zaterdag de bal zonder probleem in het doel te schieten.

co

uitslagen en afgelastingen

Kantinedienst rooster

Oud Papier rooster

JO11-3 heeft last van Sinterklaaskolder
JO13-1 opnieuw volle buit

AD Clubheld 2016

Bedankt voor je stem op Peter Schilt, onze clubheld 2016De officiële uitslag wordt in de loop van deze middag bekend gemaakt, maar de meeste stemmen van de gemeente Krimpenerwaard heeft hij in ieder geval gehaald!

Uit alle gemeentewinnaars worden 15 regiowinnaars gekozen door de redacties van de betreffende dagbladen. De redacties zijn volledig vrij in hun keuze bij het bepalen van de regiowinnaars (het aantal stemmen is niet per se doorslaggevend). Op 21 november 2016 worden de regiowinnaars bekend gemaakt.

Voetbalquiz druk bezocht

De uiteindelijke top drie moest worden beslist met een shoot-out vraag. Lees meer over deze leuke quizavond en kijk of jij het antwoord op de shoot-out vraag goed hebt.

Sinterklaasfeest

Het kostte wat moeite maar het is de jeugdcommissie weer gelukt! Ondanks zijn drukke programma heeft de Sint toegezegd even langs te komen tijdens het Sinterklaasfeest op dinsdagmiddag 29 november aanstaande.

Het geboortemaandeffect

Trekken voetbalclubs in januari geboren spelertjes voor boven in december geboren spelertjes? De KNVB is dit aan het onderzoeken. Mogelijk leidt dit ertoe dat de KNVB clubs gaat adviseren deze onbedoelde discriminatie en talentverkwisting tegen te gaan. De KNVB wil weten: discrimineert het voetbal nog steeds op geboortemaand? Artikel van Michiel de Hoog via de Correspondent

Nieuws?

Heb je iets leuks of interessants voor de website, nieuwsbrief of agenda, laat het weten en stuur je bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]