Peter Schilt AD Clubheld !

22 november 2016 12:15

van de Gemeente Krimpenerwaard

Het is gelukt, Peter Schilt is AD Clubheld van de Gemeente Krimpenerwaard geworden. Onze oproep heeft toch nog gezorgd voor 123 stemmen.

" Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die zijn stem op mij heeft uitgebracht bij de verkiezing AD Clubheld van het jaar. Bij de verkiezing in de gemeente Krimpenerwaard ben ik op de 1e plaats geëindigd met maar liefst 123 stemmen.

Hartstikke leuk om op deze manier te merken dat het vrijwilligerswerk gewaardeerd wordt.

Sportieve groet,
Peter Schilt. "

Als regiowinnaar heeft de jury van AD Groene Hart gekozen voor Harry van der Weiden van VV Woubrugge.

www.clubheld2016.nl