JO13-1 wederom met lege handen

27 november 2016 22:15

in de kou op een knollenveld

In de vrieskou op een waar knollenveld mogen onze jongens revanche nemen op zichzelf na de nederlaag van vorige week. Marcel is aanwezig en neemt direct de vlag ter hand. Veel dank!

De wedstrijd stond gepland om 10.30 uur maar ARC laat geen middel onbenut en start een koude oorlog door doodleuk na de warming up om 10.35 uur naar de kleedkamer te lopen en daar nog even 10 minuten te blijven.

Onze jongens laten zich niet van de wijs brengen en blijven warm door te bewegen en de bal over te spelen.

Nadat de wedstrijd eindelijk start zijn de bedoelingen van ARC duidelijk. Ze jagen ons goed af, geven geen rust en neutraliseren het gevaar van Sem. De eerste de beste keer dat ARC voor ons doel verschijnt, is het dan ook nog eens direct prijs.

Lees het compelte wedstrijdverslag ARC JO13-2 - Schoonhoven JO13-1