Nieuwe gastvrouw

8 december 2016 11:15

Florette stelt zich voor

Ik ben Florette Eikelenboom en sinds een paar weken gastvrouw bij VV Schoonhoven.

Ik woon inmiddels 2,5 jaar in Schoonhoven met mijn dochter Nathalie.
Mijn oudste
zoon Tjardy voetbalt in het 1e bij SPV”81
Nathalie voetbalt in Vrouwen 1
bij SPV’81 en Giovanni doet aan zaalvoetbal.

Mijn eigen voetbalcarrière begon in mijn jeugd bij SV Lopik. Inmiddels ben ik al zo’n 30 jaar vrijwilligster bij SPV’81. Ik begon achter de bar, daarna leidster, trainster en ik heb 13 jaar in de jeugdcommissie gezeten, een aantal jaren nog in het bestuur en nu daar ook nog gastvrouw.

Ik weet hoe moeilijk het is om vrijwilligers te krijgen en dat een vereniging op vrijwilligers draait. Vandaar dat ik me wil inzetten voor VV Schoonhoven en tot nu toe, voel ik me welkom bij deze vereniging.

Mijn motto is dan ook “vele handen maken licht werk”