Nieuws over Teus Verhoef

15 december 2016 11:30

eindelijk thuis

Nieuws over Teus Verhoef

Teus tijdens de familiedag 2016Wie is Teus Verhoef zal menigeen zich afvragen?

Teus is in de roerige negentiger jaren in 1995 secretaris van onze vereniging geworden en is dit tot 2012 gebleven. Tevens heeft hij jarenlang bijna alle redactionele stukken aangeleverd voor de nieuwsbrief, zonder hem was er geen nieuwsbrief geweest en had onze vereniging niet gestaan waar we nu staan!

Teus is voor zijn jarenlange inzet voor vv Schoonhoven koninklijk onderscheiden, heeft hij van de KNVB de Bondsspeld gekregen en heb ik hem als voorzitter mogen benoemen tot erelid.

Na zijn afscheid is hij onze club trouw gebleven hij was elke dag aanwezig op het complex en hij bleef redactionele stukken voor de nieuwsbrief aanleveren.

Tot een jaar geleden, Teus werd ziek kreeg last van zijn gal en het werd van onderzoek naar onderzoek en hij werd uiteindelijk een half jaar geleden geopereerd. Gelukkig dachten we allemaal nu is de ellende eindelijk achter de rug en zal hij snel weer thuis zijn. Niets is minder waar, Teus herstelde maar niet en werd in plaats van beter te worden steeds zieker en zieker. Van ziekenhuis naar verzorgingstehuis en weer terug naar het ziekenhuis, voor Teus een heel moeilijk periode en hij begon de moed te verliezen. Tijdens de laatste ziekenhuisopname vonden de doktoren uiteindelijk het probleem wat alle ellende veroorzaakte en daarna is hij heel langzaam gaan opknappen.

En nu het nieuws: Teus is vandaag na een jaar weer thuis gekomen!

Teus welkom thuis en met thuis bedoel ik ook vv Schoonhoven want dat is jouw tweede thuis, binnenkort kom ik je ophalen om een lekker bakkie te doen, misschien een biertje te drinken en te genieten van een voetbalwedstrijd op jouw mooie complex.

Nico Peltenburg