Nieuwsbrief 15 december 2016

15 december 2016 14:00

met o.a. wedstrijdverslagen, commissiekamer werkzaamheden, nieuwjaarsreceptie en meenttoernooi.

Schoonhoven pakt overwinning in laatste wedstrijd voor de winterstop.

Na twee nederlagen en een gelijkspel heeft VVS afgelopen zaterdag weer weten te winnen. In en tegen Linschoten was VVS met 3-4 te sterk. Arie Versluis had met drie doelpunten een belangrijk aandeel in de overwinning. Het vierde doelpunt werd gemaakt door centrale verdediger Julian van Schaik. Door de overwinning is VVS gestegen naar plaats tien op de ranglijst. Lees het complete wedstrijdverslag.

Regio Voetbal: Arie Versluis excelleert bij Schoonhoven

Foto van een bericht van Jan van Maurik. Via zijn twitteraccount @janmaurik68 kun je video's zien van bijvoorbeeld corners, vrije trappen of strafschoppen.

In de voorbereiding op de tweede competitiehelft speelt VVS drie oefenwedstrijden tegen Unitas zat, Haastrecht en Peursum. Op 28 januari wordt de competitie hervat met een thuiswedstrijd tegen Zwammerdam. Balsponsor voor die wedstrijd is PN afbouw en schildersbedrijf.

Winterstop

Zaterdag worden de laatste wedstrijden voor de winterstop gespeeld en een aantal teams spelen nog voor de beker.  Wanneer de laatste trainingen zijn is in overleg met de trainer/leider van je team. Voor de jeugd is in de Kerstvakantie het zaalvoetbaltoernooi in de Meent, zie de info verderop in de nieuwsbrief.

Vorig jaar deden aardig wat voetballers mee met de Oliebollenloop, traditiegetrouw georganiseerd door Avantri op de laatste dag van het jaar. Een leuke manier om fit te blijven tijdens de winterstop. Hebben jij en je team een andere leuke manier om in conditie te blijven? Stuur je foto's of filmpje in en daag de andere teams uit!

THUIS
Datum         Tijd           Thuis                                          Uit                                      type
17 dec 8.30 Schoonhoven JO11-3 Bergambacht JO11-3 be
17 dec 8.30 Schoonhoven JO11-4 VEP JO11-6 co
17 dec 9.45 Schoonhoven JO9-4 DONK JO9-2 co
17 dec 9.45 Schoonhoven JO9-6 Kamerik JO9-2 be
17 dec 11.00 Schoonhoven JO17-3 SPV '81 JO17-1 co
17 dec 11.00 Schoonhoven JO15-3 ARC JO15-9 co
17 dec 13.00 Schoonhoven 5 Barendrecht 17 be

UIT
Datum          Tijd           Thuis                                         Uit                                      type
17 dec 9.00 Bergambacht JO13-1 Schoonhoven JO13-1 be
17 dec 9.00 Zoetermeer JO9-5 Schoonhoven JO9-2 co
17 dec 9.45 Olympia JO9-4 Schoonhoven JO9-3 co
17 dec 10.15 Stolwijk JO9-1 Schoonhoven JO9-1 co
17 dec 11.00 Alexandria'66 JO13-6 Schoonhoven JO13-4 be
17 dec 11.45 DHC JO15-1 Schoonhoven JO15-1 be
17 dec 12.30 Spirit JO17-4 Schoonhoven JO17-4 co
17 dec 14.00 XerxesDZB 7 Schoonhoven 6 co

uitslagen en afgelastingen

Kantinedienst rooster

Oud Papier rooster

JO13-2 begint lekker tegen Floriant
JO11-3 laat pas na rust hun tanden zien
JO13-1 redt het weer niet
JO9-4 pakt volle buit

Nieuw over Teus Verhoef

Verscheen eerder altijd het Nieuws door Teus Verhoef, deze keer het Nieuws over Teus; welkom thuis!

Meenttoernooi

In de Kerstvakantie kun je natuurlijk wee meedoen aan het Meenttoernooi. Dit zaalvoetbaltoernooi is voor al onze jeugdleden t/m de JO15 teams. Ieder jaar een groot succes. Je speelt in een speciaal samengesteld team. Dat team is een mix van de spelers die op hetzelfde dagdeel zijn ingepland.

Dit jaar is het Meenttoernooi op 27, 28 en 29 december. De indeling lees je in de agenda.

Nieuwjaarsreceptie

Op zaterdag 7 januari wordt de traditionele nieuwjaarsreceptie gehouden bij de voetbalvereniging Schoonhoven. Alle leden, bekenden, belangstellenden en ieder die onze club een warm hart toedraagt zijn hierbij van harte welkom.

De commissiekamer

Wat gebeurt daar eigenlijk op een gemiddelde zaterdag? Simone de jong legt het uit.

Sponsor aan het woord

CDT Keukenmontage stelt zich voor.

VV Schoonhoven vrijwilliger in Oranje?

Wie wil dat niet, een plek in Oranje. Speciaal om deze groep helden in de spotlight te zetten, komt de KNVB met een actie: nomineer jouw vrijwilliger, dan maakt hij of zij kans om mee te draaien met Oranje.

Wie pikt deze actie op? Laat het weten dan kunnen met elkaar zorgen dat onze vrijwilligers genomineerd worden. Het zou toch mooi zijn dat een vertegenwoordiger van VV Schoonhoven uitgekozen wordt! Er zijn slechts 23 plaatsen beschikbaar.

Lees de info over de actie Jouw Vrijwilliger in Oranje

Nieuws?

Heb je iets leuks of interessants voor de website, nieuwsbrief of agenda, laat het weten en stuur je bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]