Nieuwsbrief 22 december 2016

22 december 2016 12:45

met o.a. winterstop, rubbergranulaat veilig, sponsor stelt zich voor, wim eilander stopt.

Winterstop

Met het koude weer van de afgelopen dagen is ook de voetbal winterstop ingegaan. De winterstop is voor veel voetballers de tijd om even op adem te komen van de eerste helft van de competitie.

Namens het bestuur en de commissies wensen wij iedereen alvast fijne feestdagen en een sportief 2017 toe. Graag ontmoeten wij elkaar weer bij de nieuwjaarsviering op zaterdag 7 januari 2017. Het nieuwe jaar luiden we dan in met een oud-nieuw voetbalwedstrijd en vanaf 16.00 uur met de traditionele Soep en Zopie aangeboden door de Business Club VVS. Alle leden, bekenden, belangstellenden en ieder die onze club een warm hart toedraagt zijn hierbij van harte welkom.

Voor de teams in de B-categorie (alle teams met uitzondering van het 1e, 2e, JO19-1, JO17-1 en JO15-1) duurt de winterstop niet lang en begint de competitie op 14 januari 2017 weer.
Het 1e elftal start de competitie op 28 januari 2017 en voor het 2e, JO19-1, JO17-1 en JO15-1 pas op 11 februari 2017. Voor deze teams zullen de nodige oefenwedstrijden worden georganiseerd.

Houd het programma goed in de gaten zodat je weet wanneer je moet voetballen.

Meenttoernooi

Voor de pupillen wordt in de Kerstvakantie het traditionele zaalvoetbaltoernooi in de Meent georganiseerd. Dit zaalvoetbaltoernooi is voor al onze jeugdleden t/m de JO15 teamsIn de agenda staat de indeling per dag.

Regio-Voetbal toernooi

Er is geloot voor de tweede ronde (knockoutfase) van het Regio-Voetbal Toernooi om de EM Kantoorsystemen Cup. Schoonhoven 1 heeft een uitwedstrijd geloot tegen de Zwerver. De ploeg uit Kinderdijk staat op dit moment op de 10e plek in de 3e klasse C. De wedstrijd staat gepland voor dinsdagavond 14 februari.

Wim Eilander stopt bij VV Schoonhoven

Na goed onderling overleg hebben het bestuur van VV Schoonhoven en Wim Eilander besloten de samenwerking na drie seizoenen te beëindigen

Het nieuws werd door de lokale pers opgepikt;
Regio Voetbal Schoonhoven en Eilander na drie jaar uit elkaar
Regio Voetbal Wim Eilander: "Missie is mislukt"
AD Groene Hart Trainer Wim Eilander stopt bij Schoonhoven

Sporten op rubbergranulaat veilig

De RIVM publiceerde op 20 december de uitkomst van het onderzoek naar rubbergranulaat in een rapport; Sporten op rubbergranulaat is veilig en de KNVB stuurde hierover direct een bericht naar de betrokken verenigingen.

Ook van het specifieke onderzoek dat gedaan is naar het rubbergranulaat dat op onze velden wordt gebruikt zijn de analyses binnen. Hierover ontvingen wij een bericht van het RIVM en het onderzoeksrapport van ALcontrol.

Lees de uitslag RIVM onderzoek rubbergranulaat.

uitslagen en afgelastingen

Kantinedienst rooster

Oud Papier rooster

Schoonhoven 5  sluit in stijl af
Euforie bij de cupfighters JO11-3
JO9-2 troeft nummer 2 af
JO9-4 terechte winterkampioen

Oud Papier

De volgende keer dat oud papier opgehaald wordt is op vrijdag 6 januari 2017.
In de agenda zie je wie op vrijdag 6 januari de dozen en pakjes oude kranten en karton ophalen.

Sponsor aan het woord

Maatschappelijke stage

Zit jij op een school waar een maatschappelijke stage onderdeel is van het lesprogramma? Bij onze vereniging zijn voldoende werkzaamheden die passen bij de doelstelling van een maatschappelijke stage. Bekijk de mogelijkheden voor het lopen van een maatschappelijke stage bij V.V. Schoonhoven

Vernieuwen dakbedekking

Ook de beheersploeg verdient een winterstop! De laatste klus van 2016 was het dakleer vervangen.

VV Schoonhoven vrijwilliger in Oranje?