Betrokken leider JO19-3 overleden

5 januari 2017 22:30

Dennis van Leijden op 57-jarige leeftijd overleden

Geschokt en bedroefd hebben we kennis genomen dat dinsdag 3 januari 2016 Dennis van Leijden op 57-jarige leeftijd is overleden.

Dennis was vele jaren voor onze club actief als leider van de teams waar zijn twee zonen Joris en Martijn in speelden. Dit jaar was dat het team JO19-3. In al die jaren hebben we Dennis leren kennen als een leider die altijd zijn verantwoordelijkheid nam en zaken als “respect” en “sportiviteit” hoog in het vaandel had staan. Dat hij in staat was een hecht team te smeden blijkt wel uit het feit dat het jeugdteam waar hij leider van was samen met hem bijna alle leeftijdscategorieën heeft doorlopen.

Helaas heeft Dennis de strijd tegen zijn slopende ziekte niet kunnen winnen.
De JO19-3 zal hem als vertrouwde leider moeten missen.

Wij wensen Miriam, Rens, Joris en Martijn, familie, vrienden en de jongens van JO19-3 veel sterkte met het omgaan van dit grote verlies.

Namens het bestuur,
Paul van Schaik.