VVS JO13-2 wint met gemak

2771 TA
BOSKOOP
tel. 0172-213686

Vandaag voetballen de jongens tegen Boskoop, de hekken sluiter van de competitie.
Aangezien de D1 niet hoeft te spelen, hebben Bas en John hebben 2 spelers kunnen regelen van de D1 namelijk Sem en Jeroen.
Terwijl de meegereisde schare fans en uw razende reporter een lekker plekkie op de overdekte tribune van Floreant proberen te zoeken is inmiddels de westrijd begonnen.
En de mannen gaan er meteen er vol tegen aan.
Binnen de 5 minuten komt er via inworp de bal bij Sem,  en hij schiet net naast.
Zo de toon is gezet.
Niet lang daarna komt de bal via Jeffery naar Sem, Sem die hem doorspeelt naar Owen die schiet dan net over.
Dit allemaal binnen 10 minuten, dat gaat nog wat worden!!
Gaat lekker zo, al Is het tegen de hekkensluiter van deze competitie.
Via een overtreding van Floreant, krijgt Schoonhoven een vrijetrap op ongeveer 5 meter buiten het strafschop gebied.
Jeroen biedt zich aan om de vrije trap te nemen
Na een poeier van een schot scoort hij vanaf een meter of 20 rechts in de kruising 0-1.
Nu is Jeroen niet snel onder de indruk van iets, maar hij kan het zelf ook niet geloven en staat een beetje overdonderd te kijken.
Schoonhoven komt weer aan de bal en Troy schiet met een steekbal naar Sem die freewheeled door de verdediging gaat en de keeper voorbij speelt en uitijndelijk met het puntje van z'n schoen scoort. 0-2.
Sem heeft de smaak te pakken en dat belooft nog wat te worden.
Dan komt er een mooie kans van Sem die speelt naar Damian en hij weer naar Owen. Owen schiet maar keeper kan hem vangen. Via achterbal genomen door Brent komt de bal bij Damian hij weet net Owen te vinden. Owen speelt hem door naar Sem, hij draaid goed weg van de aanstormende keeper en scoort. 0-3
Ook komt Floreant op de helft van Schoonhoven echter de verdediging staat weer op z'n plek en Milan speelt naar Troy, die via een lange dribbel voor in de helft van Floreant komt en passed naar Sem, hij schiet doelbewust en scoort,  0-4
Via het middeveld heeft Marwan de bal veroverd van Floreant en speelt Sem aan die ziet Damian vrij lopen en nu is het Damian zijn beurt, 0-5, zo dat gaat lekker zeg.
De scheids fluit voor de thee

De meegereisde Fans drinken een bakkie koffie en praten enthousiast over de wedstrijd.
Na de regulieren rusttijd gaan de jongens aan het tweede deel van de wedstrijd beginnen.
Toch scoored Floreant nog een doel doelpunt,  echter deze word afgekeurd door buitenspel. (was wel een mooi doelpunt rechts in de kruising en onhoudbaar voor Roan).
Toch bemerkt het meegereisde schare fans dat Schoonhoven niet zo fel meer is dan voor de rust.
En zo gebeurt het dat Floreant ook nog een paar kansen creëert.
Zo maakt Roan een mooie redding met zijn rechter voet.
Met zo' n stand op het score boord gaat trainer Bas nogal eens leuke opstellingen doen, waarbij de vaste verdedigers een kans krijgen om ook eens te scoren.
Zo schiet Brent een schot op doel maar de keeper van Floreant houdt hem maar bal is los, Damian pakt de bal en speelt naar Jeroen en die scoort  0-6
Toch moet Schoonhoven af en toe in de verdediging, en zo heeft Sam heeft mooie actie aan de linkerlijn endigend met een mooie pass naar Owen.
Floreant heeft ondanks de stand toch de mentaliteit om aan te vallen en zo krijgt Schoonhoven een corner tegen, maar Roan pakt de bal klemvast.
Ook is er een mooie kans van Jip die allen op de keeper afgaat, Jip schiet maar de bal gaat net voor langs.
Via een mooie voorzet van Ayoub naar Sem, kom Sem alleen voor de keeper, maar via de voet van keeper gaat de bal over achterlijn.
Via een corner van Troy komt de bal in de kluts bij Sem terecht en alsnog scoort Sem een doelpunt, 0-7.
Kort hierna fluit de scheids af.

Sem en Jeroen bedankt voor jullie inzet en doelpunten.