Presentatie nieuwe wedstrijdvormen pupillen

16 maart 2017 11:45

in de kantine en op het veld

Woensdag 29 maart om 17.00 uur is in de kantine van vv Schoonhoven een presentatie over de nieuwe wedstrijdvormen voor de pupillen die de KNVB invoert miv het komende seizoen 2017/2018.

Onze hoofd jeugdopleiding Johan Koutstaal legt samen met iemand van de KNVB de veranderingen uit. Na de presentatie in de kantine wordt de nieuwe wedstrijdvorm in de praktijk gedemonstreerd op het eerste veld door jeugdleden van JO9-6, JO9-5, JO9-4 en Cl spelers die volgend seizoen naar de JO9 gaan.

De JO11 speelt ook een wedstrijd in de nieuwe vorm, maar die wijziging wordt pas doorgevoerd in seizoen 2018/2019. Alvast leuk om te zien hoe in de praktijk een wedstrijd verloopt met de nieuwe wedstrijdvorm.

Deze presentatie is interessant voor leiders, coaches, ouders en alle spelers uit de leeftijdsgroepen.

Pilot pupillenvoetbal VVS

Publicaties KNVB