Wesley Hak naar Sparta

16 maart 2017 12:15

speler van JO9-4 mag meetrainen

In de voorjaars vakantie is Wesley naar de talentendagen bij Sparta geweest. Het waaide verschrikkelijk hard maar het maakte hem niks uit; hij ging doen wat hij h

et allerliefste doet voetballen.Nadat Wesley zich gemeld had in de kantine kreeg hij een hesje uitgereikt met rugnummer 13 dit beloofd wat!

Omkleden in de kleedkamer en wachten tot we naar het veld gaan.

Het ging erg goed met onze snelle dribbelaar uit de JO9-4.

Na 2 x een uur gevoetbald te hebben met een voldaan gevoel naar huis.

Een week later hebben we een email gekregen van Sparta, Wesley mag twee keer meetrainen en was uiteraard super blij.

Beste Wesley,

Vorige week ben je opgevallen bij de Talentendag van Sparta Rotterdam. We willen je dan ook uitnodigen voor een aantal activiteiten bij je leeftijdsgenoten van onze club.

Je mag trots zijn op jezelf want het is niet niks. Opvallen tussen 250 andere spelers!

Wij willen je samen met je ouders/verzorgers en eventueel een vertegenwoordiger van de club uitnodigen voor een informatief gesprek en een tweetal stage-activiteiten.

Dit zal plaatsvinden op het RMC Jeugdcomplex, Bok de Korverweg 1, 3056 PD te Rotterdam.

...

Voor trainingskleding wordt gezorgd. Voetbalschoenen, scheenbeschermers en douchebenodigdheden graag zelf meenemen.

Met vriendelijke groet,
Namens Sparta Rotterdam