Carla Zwijnenburg, lid van verdienste

16 april 2011 10:45

Op het afscheidsfeest van Teus werd ook Carla Zwijnenburg die, zoals bekend, tijdens de algemene ledenvergadering op 25 oktober jl. als bestuurslid is afgetreden, in het zonnetje gezet. Voorzitter Nico Peltenburg had ook voor haar een verrassing.

Hij benoemde haar tot Lid van Verdienste van vvSchoonhoven. Acht jaar lang was zij 2e secretaris met in haar portefeuille wedstrijd-zaken, Verplichte Dienst Verlening- en de Raad van Gedrag, taken waar zeer veel werk is gemoeid. Al die jaren werkte ze nauw en prettig samen met Teus, die zijn grote waardering al in november vorig jaar uitsprak in een "persoonlijke ode aan Carla". Carla, die iedere week trouw meedoet met de prijsvraag uit de nieuwsbrief “waar is de bal”, vertelde een aantal dagen later nog steeds confuus te zijn, maar ook trots en dit laatste is zeer terecht!