Lid worden van onze vereniging?

20 april 2017 11:30

Schrijf je op tijd in!

Lid worden van V.V. Schoonhoven?

Wees er op tijd bij!

Als het einde van het seizoen nadert, dan zijn we bij de VV Schoonhoven alweer volop bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Een onderdeel daarvan is het maken van een teamindeling. Om dat goed te kunnen doen, moeten we natuurlijk wel weten wie er volgend seizoen bij ons spelen.

Ben je zelf van plan om lid te worden of heb je een zoon/dochter die wil gaan voetballen? Of ken je iemand die lid wil worden? Zorg dan dat wij dit weten voor 15 mei aanstaande. Als je voor die tijd je aanmelding gedaan hebt, ben je verzekerd van een plek in een team en kun je wedstrijden gaan spelen. Bij aanmeldingen na 15 mei kunnen we niet meer garanderen dat je een plek in een team hebt, dat is dan afhankelijk van de aantallen.  Aanmelden doe je online via het inschrijfformulier.

We zien de aanmeldingen met plezier verschijnen!

Met vriendelijke groet,
Marcel Stok