Teamindeling volgend seizoen

11 mei 2017 0:45

De leeftijdscoördinatoren zijn al volop bezig met de procedure voor de teamindeling

Teamindeling aankomend seizoen

De leeftijdscoördinatoren zijn al maanden volop bezig met de procedure voor de teamindeling van volgend seizoen. Zij trekken de kar en sparren onderling over de te volgen procedure in hun categorie. Een belangrijke rol in alle categorieën ligt bij de leiders/trainers van dit seizoen die vooraf hun input geven over de ontwikkeling van hun spelers en aan het eind van het proces kunnen zij nog op- en aanmerkingen maken over de voorlopige teamindelingen.

Daarnaast ligt er een belangrijke rol bij de spelers zelf. Door het invullen van het aanmeldingsformulier voor volgend seizoen, kunnen zij aangeven wat ze zelf van plan zijn en graag willen in het aankomende seizoen. Zorg dat het aanmeldingsformulier seizoen 2017/2018 vóór 20 mei ingeleverd is!

Bij de JO9 en JO11 worden dit jaar geen selectietrainingen gehouden. De ontwikkeling is door de coördinatoren in samenspraak met de leiders/trainers goed in de gaten gehouden gedurende het seizoen en op basis daarvan gaat een voorlopige teamindeling gemaakt worden.

Bij de JO13, JO15, J017 en J019 worden wel selectietrainingen en selectiewedstrijden georganiseerd voor de selectieteams. Het aantal trainingen en wedstrijden varieert per categorie.

Via de nieuwsbrief houden we u op de hoogte van de voortgang.