Nieuwsbrief 15 juni 2017

15 juni 2017 13:00

met o.a. Zonnig Zilverstadtoernooi, Familiedag met Voetvolleytoernooi en Eindfeest met The Pianohouse!

Zilverstadtoernooi

Tien teams speelden op een prachtige zonnige zaterdag 10 juni het Zilverstadtoernooi. Deelnemers waren; Brandweer Rotterdam (werkkring van de organisator van het toernooi, Marc Kros}, Donk (Gouda), Capelle, Lekkerkerk, Lekkerkerk, RVVH (Ridderkerk), team Kok, zaterdagteam 3, zaterdag 4 en zaterdag 6. Zaterdag 3 werd voor de tweede keer winnaar en ontving een bokaal in de vorm van twee meter bier!

We bedanken de organisatie, de deelnemende voetballers, de scheidsrechters voor hun inzet, de supportersvereniging voor de barbecue, het barpersoneel voor het vullen van de glazen en de mensen die de rotzooi hebben opgeruimd. Met elkaar hebben jullie weer een prachtig evenement op ons complex verzorgd!

Huldiging kampioenen

Op de familiedag worden traditiegetrouw onze kampioenen gehuldigd. Dit jaar zijn dat Heren 3, JO17-2 en JO15-1. Zaterdag 17 juni om ca. 18.00 uur worden de teams verwacht bij de feesttent.

Bedrijfstoernooi

Aanstaande vrijdagavond start om 19.00 uur het bedrijfstoernooi. Deelnemers deze keer zijn: Business Club VVS, Financieel Comfort, Albert Heijn (2 teams), Klimarent,  Berkouwer, Decrotrend, Vriedak, Gerco en Brasserie de Veerport. Kom ook gezellig kijken en genieten van de sfeer, het eten en de muziek!!

Familiedag

De feestelijk afsluiting van een mooi seizoen voetbal. Voor alle leeftijden zijn leuke activiteiten georganiseerd. Ook niet-leden van VVS zijn daarbij van harte uitgenodigd.
Dus vraag je vrienden en familie ook mee!

Voetvolley

Best een uitdaging. maar hoe leuk is het niet om het uit te proberen!! Trommel wat leeftijdgenoten op (per team minimaal één vvs-lid) en doe mee met het voetvolleytoernooi op zaterdagmiddag. Inschrijven kan via e-mail of kijk zaterdag om 12.30 uur of je nog mee kunt doen. Start toernooi is om 13.00 uur.

Marc Kruiper naar Nieuw-Lekkerland

Het vertrek van Marc is een flinke aderlating voor VVS maar uiteraard wensen wij hem veel succes bij Nieuw Lekkerland.

Sportieve meiden gezocht

Nieuws van Teus Verhoef

Start nieuw seizoen zaterdag 1 en zaterdag 2

Deze bestaat, bijna historisch, uit het spelen van oefenwedstrijden, die als volgt zijn vastgesteld:
- 12 augustus :  Zaterdag 1 – Unitas za. 1, 11.30 uur.
- 19 augustus :  Neptunus- Schiebroek 2 - Zaterdag 2: 12.00 uur.
                          Neptunus-Schiebroek 1  - Zaterdag 1: 14.30 uur.
- 26 augustus:   Hardinxveld 2 – Zaterdag 2: 12.00 uur.
                          Hardinxveld 1 – Zaterdag 1: 14.30 uur.
Meer selectiefeiten worden gepubliceerd in één van de volgende nieuwsbrieven.

Dit keer neem ik u nog een keer mee naar het 100-jarig bestaan van onze vereniging met verslagen van een 2-tal jubileumactiviteiten uit de bladen De Lekstreek en De Postiljon van toen. Lees Terug in de tijd ... 2002.

Nieuws?

Heb je iets leuks of interessants voor de website, nieuwsbrief of agenda, laat het weten en stuur je bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]