Voorlopige indeling junioren seizoen 2017/2018

24 juni 2017 17:00

Beste spelers/speelsters, ouders, verzorgers,
Onderstaand vindt u de link naar de voorlopige indeling van de juniorenteams (JO15 t/m JO19) van de V.V. Schoonhoven voor het seizoen 2017 – 2018. Het samenstellen van de teams is in overleg met de leiders en trainers en op basis van selectietrainingen en –wedstrijden gebeurd.

Verder zijn de volgende punten bij de indeling van belang:

• Bij JO15 is er een indeling gemaakt met een fors aantal leden per team. Dit was echter nodig i.v.m. de aantallen spelers in deze categorie. Omdat de JO15-1 in de A-categorie speelt mogen zij niet onbeperkt doorwisselen, daarom hebben zij minder spelers in het team. We zullen bij aanvang van de competitie kijken naar de aanwas van nieuwe leden en een eventueel extra team indelen.
  • In de categorie O17 spelen eveneens veel leden en is daardoor ook de teamsamenstelling groot. In JO17 zijn 3 keepers geselecteerd welke meetrainen met de selectie. Zij zullen het doel verdedigen van de JO17-1, JO17-2 en JO17-4. De JO17-1 heeft 16 spelers, omdat zij in de A-categorie spelen en niet mogen doorwisselen zal bij wedstrijden de JO17-1 bestaan uit 14 spelers, 2 selectiespelers doen mee met andere teams (JO17-2 of JO19).
  • Bij JO19 zijn weinig spelers dit jaar. Een grote groep junioren is vervroegd doorgestroomd naar de senioren. Zij zullen bij toerbeurt de JO19-2 aanvullen tot het noodzakelijke aantal spelers. De JO19-1 heeft een selectie van 16 spelers, de definitieve selectie volgt in september 2017. Een aantal spelers van de JO19-1 wordt dan ingedeeld in JO19-2.

Het is ieder jaar, zo ook dit jaar, weer een puzzel om de indelingen voor elkaar te krijgen. We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de belangen en het plezier van de spelers. Toch lukt het niet altijd een optimale indeling te maken, hiervoor jullie begrip.

Als je nog wensen hebt t.a.v. de indeling dan verzoeken we je een email te richten aan [email protected]  Dit kan tot 29 juni a.s. waarbij wordt opgemerkt dat herindeling naar selectie teams toe in principe niet mogelijk is. Na 29 juni a.s. nemen we geen verzoeken meer in behandeling. Voor indeling in de selectieteams nemen we geen verzoeken tot herindeling in behandeling. We proberen de verzoeken zoveel als mogelijk in te willigen, maar kunnen niets beloven.

De TC Jeugd V.V. Schoonhoven

Hier de link naar de indelingen van de JO15 teams.

Hier de link naar de indelingen van de JO17 teams.

Hier de link naar de indelingen van de JO19 teams.