Oskam Bergambacht nieuwe kledingpartner

18 augustus 2017 17:00

voor Clubkleding V.V. Schoonhoven

Oskam Bergambacht nieuwe kledingpartner v.v. Schoonhoven.

Na 1 jaar hebben we als vereniging alweer een nieuwe kledingpartner moeten zoeken.
Helaas voor Sportshop Dugout kon hij zijn werkzaamheden niet doorzetten. Om die reden zijn
we op zoek gegaan naar partner waarmee wij hopen de continuïteit te vinden die we zochten.

Al snel zijn we uitgekomen bij Soccer Center Oskam in Bergambacht.

Afgelopen weken zijn alle zaken omtrent de samenwerking kortgesloten en hebben Marcel Oskam als kledingpartner en namens de vereniging Voorzitter Paul van Schaik en voorzitter van de sponsorcommissie John Eelsing de contracten ondertekend in de winkel van Oskam.

Dit houdt in dat Oskam de komende 6 jaar de kleding Partner is van v.v. Schoonhoven en dat alle leden in zijn winkel aan de Hoofdstraat in Bergambacht terecht kunnen voor de kledinglijn van de club.

We maken dus niet langer gebruik van de webshop van Hummel i.v.m. de hoge kosten voor verzending én de winkel naast kantine wordt opgeheven.

Het grote voordeel is dat Oskam een ruime voorraad houdt en dat de winkel een stuk dichterbij is voor leden dan de winkel in Lekkerkerk voorheen.

Bekijk ook eens de Facebookpagina van Oskam voor actueel aanbod en acties.

Adres: Hoofdstraat 55   -   2861 AL Bergambacht   -   Telefoon: 0182 351 402

Als er vragen zijn kunnen leden terecht bij de sponsorcommissie vian sponsorcommissie@vvschoonhoven.nl