Hulp gevraagd

29 augustus 2017 10:30

bij het invoeren van de nieuwe functionaliteiten in Sportlink

Hulp gevraagd!

VV Schoonhoven timmert hard aan de weg. Met hulp van de vele vrijwilligers, die zich dagelijks voor onze vereniging inzetten, proberen wij alles zo optimaal mogelijk te laten verlopen en waar nodig te verbeteren.

Zo ook op het gebied van digitalisering. Er zijn een aantal zaken veranderd zoals het digitale wedstrijdformulier en het gebruiken van de nieuwe digitale spelerspas. Ook zijn er mogelijkheden om de VDV taken via een app door te geven. Dit alles wordt geregeld vanuit Sportlink.

Helaas lopen wij hierbij tegen een aantal knelpunten aan, zowel organisatorisch als procesmatig met de bijbehorende techniek, om dit goed op te starten.

Wij zijn daarom op zoek naar iemand met affiniteit met processen en ICT die dit project voor de VVS op poten wil zetten en tot een goed einde kan brengen.

Wie of wie heeft hier ervaring mee en heeft tijd en zin om ons te helpen?

Graag je reactie naar [email protected] of spreek een van de bestuursleden aan.

Namens het bestuur
Kitty Getrouw