Nog steeds ongeslagen

3084 AA
ROTTERDAM
tel. 010-4819848

Na een goede voorbereiding en alle oefenwedstrijdjes met winst afgesloten te hebben stond er vandaag de eerste serieuze bekerwedstrijd op ‘t spel in Rotterdam .

De spanning was van alle koppies af te lezen…..en ja ook bij de supporters.

We begonnen heel erg goed aan de wedstrijd en gelukkig stond Spartaan’20  nog een beetje te slapen en dus werd er heel snel gescoord door Luuk. (0-1)

De tegenstander was wakker geschud en kort daarna volgde gelijk het tegendoelpunt. (1-1) Het beloofde een echte wedstrijd te worden.

De tegenstander had op dit moment echt de overhand en we wisten echt dat we heel snel een doelpunt nodig hadden en ja hoor, Suleiman werd uit het niets alleen voor de keeper gezet en passeerde de keeper prachtig. (1-2)

Spartaan’20 gaf zeker niet op maar konden niet op tegen onze verdediging; Kian en Adam die de spitsen geen kans gaven, Finn stond steeds goed op de goede plek door zijn inzicht  en Jordi met zijn loopvermogen was de aansluiting naar t middenveld.

Zo spijkerde het team alles dicht en al kwam Spartaan 20 er een enkele keer toch door, hadden wij uiteraard Roel nog op doel staan die ook een hele puike wedstrijd keepte.

Daar was het verwachte fluitsignaal van de scheids en mochten de jongens zichzelf even in de kleedkamer opladen voor een 2e helft.

De 2e helft begon weer als het einde van de 1e helft en het team klapte erop en het harde werken werd beloond door een doelpunt van Luuk. (1-4)

Onze rechtsbuiten Souhaib bekroonde zijn zeer harde werk ook met een doelpunt. (1-5) We wisten nu echt zeker dat we dit niet meer weg zouden geven.

We zaten al een minuutje in blessure tijd en plots werd Luuk  toch nog even rechts voor het doel neergelegd door 2 man. Luuk schoot de vrije trap snoeihard in de 2e kruising. (1-6)

Een prachtige goal om deze wedstrijd zeer goed af te sluiten en de jongens met een goed gevoel naar de aankomende oefen wedstrijd in Haastrecht te laten vertrekken.

Super goed gedaan jongens.