Iedereen heeft recht op speeltijd!

12 september 2017 9:45

over wisselen van spelers binnen de jeugdafdeling

Ken je dat gevoel van “wanneer kom ik er nou eens in….”?
Of sta je vaak in de wissel omdat een trainer denkt dat de kans op winst groter is zonder jou?

Bij VV Schoonhoven is dat vanaf nu verleden tijd bij de jeugd.

Plezier, ontwikkeling en respect leidt tot prestaties is onze visie. Dan is het niet meer dan logisch om alle spelers evenveel te laten spelen is de gezamenlijke conclusie van alle leeftijdscoördinatoren. Iedereen heeft plezier als hij/zij mag voetballen en de ontwikkeling kan ook alleen maar plaatsvinden als er minuten gemaakt worden.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit op de lange termijn zal leiden tot betere prestaties en nemen voor lief dat er op de korte termijn misschien wat punten verspeeld worden. Het gaat niet om het resultaat, maar om ontwikkeling, plezier en respect. Een team dat volle bak gestreden heeft, de opdrachten van de leider zo goed mogelijk heeft uitgevoerd en met respect voor elkaar en de tegenstander gespeeld heeft, dat is een team waar wij als VV Schoonhoven trots op zijn.

Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen doordat spelers wedstrijden missen door blessures, schorsingen etc. en daardoor minder minuten maken. Zie voor het meest actuele beleid dit document.

Namens het bestuur,
Marcel Stok