JO9-2 zaterdag te gast bij Fox Eretribune

13 september 2017 22:00

weekprijs Mijn Moment gewonnen

Het filmpje van de prachtige keepersredding tijdens de oefenwedstrijd VV Schoonhoven JO9-2 tegen Feyenoord JO8-1 werd door vader Lambers ingezonden voor Mijn Moment van Fox Sports.

Leuk om te vermelden dat de speler van Feyenoord die schiet een goed vriendje is van de keeper (Ralph Lambers) van VV Schoonhoven JO9-2.

Deze week kwam het bericht van Fox Sport dat Schoonhoven JO9-2 de weekprijs heeft gewonnen.
Zij winnen FOX Sports tenues voor het hele team en de uitnodiging om as zaterdag 16 september in de studio te komen bij Jan Joost van Gangelen in De Eretribune.

Bekijk het filmpje dat deze week ook gepubliceerd wordt op de website van Fox Sports Mijn Moment.

He

Wil jij ook kans maken op deze prijzen stuur je foto of video in naar [email protected].

Mooiste voetbalmoment
Enkele seizoen geleden is FOX Sports met 'Mijn Moment' gestart. Een initiatief waarbij liefhebbers van het amateurvoetbal hun mooiste voetbalmoment kunnen insturen.

Deelnemers maken wekelijks kans op FOX Sports-tenues voor het hele team en ze mogen een bezoekje brengen aan de studio tijdens De Eretribune.

Voetbaldag met Kraay jr.
Maandelijks maken alle weekwinnaars ook kans op een FOX Sports-voetbaldag voor de hele club, onder leiding van niemand minder dan Hans Kraay jr.

FOX Sports wil op deze manier zijn liefde voor het Nederlandse voetbal tonen en iets terug doen voor het Nederlandse amateurvoetbal, daar waar het allemaal begint. (FOX Sports)