Schoonhoven JO11-6 maatje te groot voor Donk

15 september 2017 19:30

en wint thuis met een monsterzege

Schoonhoven JO11-6         16 - 1        DONK JO11-3

Raimondo Moog (schot)
Jaya Ramdutt (schot)
Jaya Ramdutt (schot)

Onder 11, JO11-6, Groep 8 47

9 september 2017 8:30

Sportpark Het Hofland
Nieuwe Singel 41
2871 AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Op een natte herfst ochtend speelt ons team zijn eerste wedstrijd tegen Donk. De mannen van donk zijn wat groter en sterker maar Schoonhoven laat met felheid zien dat ze niet bang zijn. Met de druk er snel op krijgt Schoonhoven kansen en houden Sammy, Duke en Marnix de aanvallers onder de duim. Na een slechte uittrap van de keeper schiet Samuel de 1-0 binnen. Het beeld verandert niet na het doelpunt en Schoonhoven blijft druk zetten. Door drukte blijven zetten op de aanval verovert Anis de bal en schiet de 2-0 binnen. Al snel schiet Wesley de 3-0 binnen na een minuut in het veld te staan. Snel daarna krijgt Marnix een schietkans maar de keeper redt.  Wesley maakt nadat de keeper van  Donk is uitgevallen en gewisseld snel de 4-0. Donk wordt ook wakker en scoort de 4-1 uit een corner. 2 kansen op rij voor Raimondo en een schietkans voor Duke maar helaas werkt de keeper alles uit zijn doel. Donk doet wat terug maar Rowan houd zijn doel schoon en stuurt met een (volgens zijn moeder) "stompie" Wesley weg die de keeper omspeelt en de 5-1 maakt. Direct daarna maakt Wesley de 6-1 met een mooi schot. Na een prachtige 1-2 tussen Raimondo en Wesley Komt de bal voor het doel en rond Raimondo af en 7-1. Rust......

De tweede helft start met een schietkans voor Jaya die naast gaat. Uit de corner kopt Jaya bijna raak maar Anis krijgt zijn voet er tegen en 8-1. Een solo van Wesley vanaf eigen helft en 9-1. Donk schiet op de paal na de aftrap. Weer een solo van Wesley maar krijgt de bal er niet in. Jaya let op en rond af 10-1. Een mooi sch0ot van afstand van Wesley en 11-1. Uit een corner scoort Marnix met de knie de 12-1. Uitbraak van Wesley maar de keeper redt. In de rebound scoort Raimondo bijna. Ook een schot van Marnix net naast. Wesley krijgt na goed storen van Raimondo de bal en scoort 13-1. Donk is op en Marnix en Samuel scoren de 14-1 en 15-1. Vlak voor tijd schiet Jaya de 16-1. De scheids stopt de wedstrijd want Donk is klaar.