Vacature bestuurslid

28 september 2017 12:15

denk mee over de verdere ontwikkeling van de vereniging

Vacature: bestuurslid gezocht

Draag jij de vereniging een warm hart toe? Denk je wel eens dat zou anders of beter kunnen en heb jij daar goede ideeën bij? Ben je positief ingesteld en heb je een flinke dosis enthousiasme? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In het beleidsplan (Focus2020) van Voetbalvereniging Schoonhoven staat de volgende missie ' bij de VVS speelt iedereen met plezier, staat respect voorop en gaan (talent)ontwikkeling en prestaties hand in hand' centraal.

Ben jij diegene die in het bestuur wil meedenken en helpen met de verdere ontwikkeling van onze voetbalvereniging dan komen wij graag in contact met jou.

Voor meer informatie en vragen kun je contact opnemen via mail [email protected] of spreek een van de bestuursleden aan.

Het bestuur V.V. Schoonhoven