UW Rabobank Clubkas Campagne!

28 september 2017 23:45

Breng je stem uit voor onze vereniging

Ook in 2017 steunt UW Rabobank het lokale verenigingsleven weer met UW Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens deze campagne krijgen recreatieve verenigingen en stichtingen in de Utrechtse Waarden en Schoonhoven de kans om hun clubkas te spekken, voor bijvoorbeeld het opknappen van het clubhuis, nieuw materiaal voor de sportvereniging of een masterclass voor de toneelgroep. Het totale bedrag in de campagnekas bedraagt € 70.000. Hoe dit bedrag over de deelnemende clubs wordt verdeeld? Dat bepalen de leden van de bank, dus ook u!

Hoe kan ik stemmen?

Onze ruim 11.000 leden hebben per post een persoonlijke kaart ontvangen met een unieke stemcode. U heeft uw stemkaart ongetwijfeld ook op de mat gevonden. Van maandag 25 september tot en met maandag 16 oktober is uw stem geld waard! U kunt dan met uw persoonlijke stemcode inloggen en, door het uitbrengen van uw stem, de clubkas van uw favoriete clubs spekken.

Spek de clubkas van uw favoriete club!

Hoe meer stemmen een club binnenhaalt, hoe hoger de donatie voor de clubkas. Elke stem is dus geld waard! U kunt tijdens de stemperiode vijf stemmen uitbrengen, waarvan maximaal twee stemmen per club.