Trainers volgen KNVB cursus

19 oktober 2017 10:30

bij ons op de club

In het kader van ons beleidsplan Focus 2020 hebben wij ingezet op ontwikkeling als één van onze pijlers. Dit geldt voor alle betrokkenen bij onze club en zeker niet in de laatste plaats voor onze trainers bij de jeugd.

Dit jaar wordt voor het eerst de cursus Jeugd Voetbal Trainer Coach van de KNVB gehouden op onze club. De cursus is bedoeld als eerste opstapje voor nieuwe trainers in de jeugd en bestaat uit vier bijeenkomsten.

Docent van de KNVB, Eric Treling, verzorgt met veel enthousiasme de bijeenkomsten.

Onze trainers: Hafid Lemdaghri (JO13-2), Vincent Hobo (JO9-6), Edgar Houtzager (JO11-6), Peter Huiskens (JO9-1), Roeland Lambers (JO9-2), Nordin Moumni, Mohammed el Moussa (JO9-5), Edwin van Zijtveld (JO8-1) en Richard Blom (JO11-3 en JO15-2) zijn dan ook zeer tevreden over de geboden ondersteuning.

Er zijn nog twee bijeenkomsten te gaan voor de winterstop. Wij als club zijn de trainers zeer dankbaar voor de tijd en moeite die zij steken in hun ontwikkeling t.b.v. onze jeugdspelers.

Hoofd Jeugdopleiding vv Schoonhoven
Johan H. Koutstaal