Cookie beleid Schoonhoven

De website van Schoonhoven is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Spelerspasfoto KNVB

26 oktober 2017 11:30


Vanaf 1 november is het niet meer mogelijk zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas te wijzigen via de wedstrijdzaken-app of voetbal.nl-app. Daarna kan het pas weer na het einde van voetbalseizoen medio 2018.

nieuwsbericht van de KNVB


ZORG VOOR 1 NOVEMBER VOOR EEN CORRECTE SPELERSPASFOTO

KNVB Media
20 oktober, 10:29

Vanaf 1 november is het niet meer mogelijk zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas te wijzigen via de wedstrijdzaken-app of voetbal.nl-app. Daarna kan het pas weer na het einde van voetbalseizoen medio 2018.

Ieder spelend lid kan nog tot 1 november een correcte spelerspasfoto plaatsen. Dit geldt voor alle voetballers vanaf de leeftijdscategorie Onder 12 en ouder.

Er is voor deze werkwijze gekozen op verzoek van vele clubs en gebruikers, om te voorkomen dat niet speelgerechtigde leden (of niet-leden) voor een bepaalde wedstrijd opgesteld kunnen worden door zijn of haar foto tijdelijk digitaal 'te plakken' op de digitale spelerspas van een ander, wel speelgerechtigd lid.

Wijzigen voor 1 november

Sinds dit seizoen werkt het amateurvoetbal met het mobiele digitale wedstrijdformulier. Wekelijks worden ruim 17.000 van de bijna 17.500 wedstrijden netjes en op tijd ingevuld via de Wedstrijdzaken app en we zien het aantal wekelijks licht stijgen. De Wedstrijdzaken app bevat ook de digitale spelerspasTot 1 november kunnen leden zelf hun spelerspasfoto toevoegen of wijzigen via de voetbal.nl-app of de Wedstrijdzaken-app.

Een teammanager kan via de Wedstrijdzaken-app de foto’s van alle teamleden wijzigen. Tot 1 november kan ook de ledenadministrateur de foto’s toevoegen of wijzigen.

Wijzigen na 1 november

Na 1 november kun je contact opnemen met onze medewerkers KNVB Assist Contact als je ontdekt dat een foto niet geschikt is als spelerspasfoto. Zij kunnen bij dit soort noodgevallen een correcte spelerspasfoto toevoegen. KNVB Assist Contact is voor deze vragen te bereiken via [email protected] of 0343 – 499 004.

Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn. Belangrijk is dat in alle redelijkheid verwacht kan worden dat de scheidsrechter het een goedgelijkende foto vindt. Zorg dus voor voldoende contrast. En geen gezichten van te grote afstand.

Voor leden die vanaf 1 november nog geen spelerspasfoto op de digitale spelerspas hebben, is het altijd mogelijk om een foto in te stellen, dus ook na 1 november.

Welke voorwaarden?

Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn. Belangrijk is dat in alle redelijkheid verwacht kan worden dat de scheidsrechter het een goedgelijkende foto vindt. Geen zijaanzichten, geen gezichten van te grote afstand en geen petjes of zonnebrillen. En zorg voor een foto met voldoende contrast. Neem niet het risico dat de scheidsrechter je identiteit niet kan vaststellen.

Het bestand van de foto moet van het formaat JPG, GIF of PNG zijn. Om de kwaliteit van de foto's te behouden, adviseren wij om te kiezen voor foto's die kleiner zijn dan twee megapixel (1600x1200). De foto's worden in Sportlink Club altijd geschaald naar het formaat 800x600.

MEER INFORMATIE Bekijk hier meer informatie over de Wedstrijdzaken-app en het mdwf.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!