Nieuwsbrief 02-11-2017

2 november 2017 12:45

met o.a. Info avond Jeugdvoetbal, Eindelijk weer winst voor Schoonhoven 1, Pubquiz BC-VVS druk bezocht, vrijdag oud papier

Nieuws door Teus Verhoef

Zaterdag 1 proefde het zoet der overwinning

Dit gebeurde afgelopen zaterdag in Schiedam tegen HBSS, welke ploeg bij de aanvang van de wedstrijd toch zes punten voorsprong op ons team had. Voorwaar een verdienstelijk resultaat voor onze verdienstelijk spelende hoofdmacht. De wedstrijd kende een wisselend scoreverloop, eerst 0-1 door Rogier Peltenburg, waarna 1-1, 1-2 door Arie Versluijs uit een penalty, via 1-3 door Redouan Adoudy naar 3-3 en uiteindelijk 3-4 door opnieuw Redouan.  Lees ook het wedstrijdverslag.

regio-voetbal.nl Schoonhoven wint in slotminuut
waterwegsport.nl HBSS onderuit tegen Schoonhoven
de Schiedammer online Slap HBSS te laat op gang

Nu na bijna het einde van de ontmoeting een zege voor de onzen, terwijl dit eerder in het seizoen juist andersom was, toen Kethel Spaland en Leonidas ons pal voor het einde de das omdeden. Voor wat betreft de ranglijst werd weer een stapje omhoog gemaakt, namelijk van de 13e naar de 11e plaats, met hetzelfde aantal punten van zes als Leonidas op de 10e plaats en onder ons Perkouw, Lekkerkerk en het onderaan staande Bolnes, met nog geen enkel punt. De eerste plaats is nog steeds in handen van Dilettant, nog zonder puntenverlies en zaterdag jl. de derby tegen Spirit met 1-2 in haar voordeel besliste.

Komende zaterdag komt Zestienhoven, de 6e plaats met 9 punten innemend, bij ons op bezoek, waartegen in het verleden vaak is gespeeld en altijd leuke en sportieve wedstrijden hebben opgeleverd. De aftrap is om 15.00 uur.

Ons 2e team moest het zaterdag jl. in Krimpen a/d Lek met 3-1 afleggen tegen Dilettant 3 en zal op 4 november aantreden tegen Jodan Boys 3, aanvang 12.45 uur.

Tot slot nog even terugkomend op afgelopen zaterdag doe ik dit met met het vermelden van een resultatenoverzicht, luidend dat er in totaal 28 wedstrijden werden gespeeld (14 thuis en tevens 14 uit), waarvan er 16 werden gewonnen, 10 verloren gingen en 2 wedstrijden in een gelijk spel eindigden. Aldus een winstpercentage van 57,14, weer aan de goede kant van de streep.

Een mededeling van het District West 2 over publicaties van uitslagen: Om het plezier in de sport te benadrukken, en niet de nadruk te leggen op de resultaten, worden vanaf dit seizoen in deze competitie
geen uitslagen en standen meer gepubliceerd  van in ons verband JO8-1 en JO9-1 t/m JO9-6.

Koplopers

De volgende teams nemen op dit moment de bovenste plaats in hun klasse in:
JO10-1, Zaterdag 5 en Zaterdag 7.
Een aantal teams vertoeven op kansrijke posities voor een eerste plaats: JO19-1, JO17-1, JO17-2, JO15-1, JO13-4, JO11-1, JO11-4 en Zaterdag 6. Maar de competitie is nog erg jong en er kan nog veel gebeuren. Regelmatig zullen nieuwe standen worden gepubliceerd.

Niet vergeten

Vrijdagavond a.s. wordt de stad weer ingetrokken om de bewoners te verlossen van oud papier. Hopelijk zal dit leiden tot een grote opbrengst.

Programma

Het wedstrijdprogramma en zie je eenvoudig via de app van voetbal.nl, de voetbalassist club app of rechtstreeks via onze website.

JO10-1 weer dubbele cijfers
JO11-1 verslaat nummer 2
JO11-6 zet reeks van winst door
JO11-2 krijgt complimenten van de koploper
JO15-3 krijgt geen loon naar werken

Wil jij ook je wedstrijdverslagen en foto's publiceren op de website?
Stuur een berichtje naar [email protected] voor informatie.

Algemene Ledenvergadering verzet

In de bestuursvergadering hebben we moeten besluiten de algemene ledenvergadering te verzetten van maandag 30 oktober naar maandag 27 november.

Informatie avond Jeugdvoetbal

Speciaal voor leiders, trainers en geïnteresseerde ouders organiseert de technische jeugdcommissie een informatieavond over het jeugdvoetbal.

Voetbalquiz VVS

Na het daverende succes met een uitpuilende kantine van VV Schoonhoven vorig jaar is de voetbalquiz uiteraard weer terug dit jaar! De bitterballenronde is dit jaar uiteraard weer van de partij! Met wie ga jij proberen om de eeuwige roem te vergaren?
Supportersvereniging VVS

Oud Papier 3 november 2017
Voetbalquiz VVS 24 november 2017
Algemene ledenvergadering                    27 november 2017
Oud Papier 1 december 2017
Informatieavond Jeugdvoetbal 8 december 2017

Kantinerooster

Je hebt een mailtje ontvangen als je bent ingedeeld voor je VDV in de kantine. Het kantinerooster tot eind van het jaar staat ook op de website.