Geslaagde voetbalquiz

30 november 2017 23:45

voor de 5e keer georganiseerd door de SV-VVS

De quiz op 24 november jl was een succes. Alweer voor de vijfde keer organiseerde de Supportersvereniging dit druk bezochte evenement.

Er werd door 46 personen in 23 koppels deelgenomen.

Winnaars werden Peter Schilt en zoon Rico, tweede Osin Peltenburg en Jelle Sepers en als derde eindigde Jan en Michael Breedijk.

V.l.n.r. koppel Osin Peltenburg en Jelle Sepers, Peter en Rico Schilt en Jan en Michael Breedijk.

Peter en Rico ontvingen een Retro Jack, waarvoor Osin Peltenburg had gezorgd, en de als 2e en 3e geplaatsten ontvingen een boek, gesponsord door het bedrijf waar Rian den Oudsten werkt, Veldboeket Lektuur in Numansdorp.

De supportersvereniging zelf regelde de poedelprijs; een meter bier en deze werd gewonnen door dorstige (?) Rick Winkel.

Voor Peter Schilt was het niet de eerste keer dat hij in de prijzen viel. Met zijn kennelijk ijzersterk geheugen kon hij de tot hem gekomen (voetbal)zaken juist beantwoorden. De quizvragen (en de antwoorden) worden binnenkort gepubliceerd, zodat ook diegenen die er niet bij waren hun kennis kunnen toetsen.