Soccerreporter te gast bij VVS

30 november 2017 12:45

voor de wedstrijd VVS 1 - Spirit 1

Zaterdag was Soccerreporter te gast op ons complex voor de verslaglegging van de wedstrijd tegen Spirit.
Na de voorbeschouwing in de voorafgaande week, werd de wedstrijd nu vastgelegd op beeld.

Voorafgaand aan de wedstrijd had soccerreporter een interview met Pupil van de Week Tygo van der Mark. Tygo vond het spannend maar het is echt een heel leuk filmpje geworden, knap gedaan Tygo!

Bekijk het verslag / de samenvatting door Soccerreporter van de wedstrijd V.V. Schoonhoven 1 - Spirit 1 van zaterdag 25 november 2017.

En na afloop van de wedstrijd hield Soccerreporter ook nog interviews met de trainers van beide ploegen.