We luiden het nieuwe jaar in!

4 januari 2018 12:15

zaterdag 6 januari met de Blauw-Wit Bokaal en de Nieuwjaarswedstrijd met soep en zopie

Reünie van blauw-witte helden

Op zaterdag 6 januari organiseert voetbalvereniging Schoonhoven een grootste reünie van blauw-witte helden. Niet alleen speelt het huidige Zaterdag 1 tegen recente helden tijdens de traditionele nieuwjaarswedstrijd, maar op de andere velden spelen tientallen blauw-witte helden om de eerste editie van de zogenaamde Blauw-Wit Bokaal.

Een penalty-afvalrace voor twintig teams. Teams van nu, hoog en laag, oud en jong. En teams van toen (de oudste deelnemers zijn de zeventig al gepasseerd); zondag-, zaterdag- en damesteams van vroeger. Onder het motto 'Schoonhovenaren, dat zijn wij allen' is er een mooie mix van oude en nieuwe helden gemaakt.

De wedstrijd en het penaltytoernooi beginnen om 13.30 uur, om 16.00 uur begint de traditionele nieuwjaarsreceptie. Natuurlijk serveert Business Club VV Schoonhoven gratis snert en glühwein, de traditionele soep en zopie.

Een ieder die VV Schoonhoven een warm hart toedraagt of gewoon van gezelligheid houdt, is van harte welkom tijdens de grootste reünie uit de geschiedenis van VV Schoonhoven.

Graag tot aanstaande zaterdag!

Teamfoto's van vroeger

Via het Facebook evenement van de Blauw-Wit Bokaal zijn een aantal oude teamfoto's gepubliceerd. Bekijk ze ook via dit fotoalbum, herken jij de blauw-wit helden?

Oud Papier 5 januari 2018          zet het oud-papier op tijd aan de weg!
Blauw-Wit Bokaal                       6 januari 2018 13:30

Nieuwjaarsreceptie                           6 januari 2018 16:00