FC Schalke 04 voetbaldagen

2 maart 2018 7:00

Toppers, het is in de zomervakantie zover. Op 19 en 20 juli komen Gecertificeerde FC Schalke 04 trainers naar vv Schoonhoven om jullie training te geven. Ook kan je een bezoek brengen aan het stadion van FC Schalke 04 in Gelsenkirchen.

Schalke auf Tournee voetbaldagen

Wegens succes verlengd: Nu €13,00 euro voordeel op je aanmelding voor de FC Schalke 04 voetbaldagen.

FC Schalke 04 komt naar onze club

Hierbij ga je twee dagen trainen als een echte Duitse profvoetballer en ook kun je één dag naar de Veltins-Arena in Gelsenkirchen.

Er zijn slechts 30 plaatsen beschikbaar om deel te nemen!
Meer info over Schalke auf Tournee.

Leeftijd: 6 T/M 17 jaar
Lokatie: vv Schoonhoven
Extra: een bezoek aan Veltins Arena
plus: een officieel FC Schalke 04 shirt

Voetbaldagen
Tijdens de trainingsdag(en) wordt er oefenstof uit de jeugdopleiding van de Duitse topclub aangeboden. De trainingen worden gegeven door trainers die worden opgeleid door en bij FC Schalke 04.

Stadionbezoek
Het bezoek aan de Veltins-Arena in Gelsenkirchen, het stadion waar FC Schalke 04 haar thuiswedstrijden speelt. De reis zal per touringcar worden afgelegd en er is begeleiding aanwezig.

Ook kun je je ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, opa`s en oma`s meenemen naar Duitsland. Dit kun je aangeven op het aanmeldformulier.

Gratis naam en rugnummer op je FC Schalke 04 shirt
Bij aanmelding ontvang je een origineel FC Schalke 04 voetbalshirt. Schrijf je binnen 7 dagen in en ontvang een?naam en rugnummer?naar keuze gratis achter op je FC Schalke 04 voetbalshirt! Om je gratis naam en rugnummer te ontvangen, dien je de kortingscode SHIRTKONING in te vullen op het aanmeldformulier.

Meld jij je samen met je broertje(s) of zusje(s) aan dan kun je gebruik maken van de kortingscode SHIRTKONING2 of SHIRTKONING3.

Wil jij deelnemen aan deze gave voetbalervaring?
Zorg dan dat je er bij bent en meld je vandaag nog aan.