ClubFund-Actie Plus Rechtuyt van start

8 maart 2018 14:00

leuke en handige Fan artikelen sparen van de leden van VV Schoonhoven

ClubFund actie

Het moment waar heel Schoonhoven op heeft gewacht! Jullie kunnen vanaf vrijdag sparen voor jullie lokale helden bij Plus Rechtuyt! Door middel van onze clubfund actie kunnen jullie leuke en handige Fan artikelen sparen van onze leden van VV Schoonhoven.

Een leuke koffiemok van je favoriete voetballer? En muismat van je broertje? of slippers van je zusje in voetbal tenue? Het kan nu allemaal. Spaar mee met onze clubfund actie en voor welke club je ook bent bij ons kan je sparen voor je lokale voetbalheld.

Hoe werkt dit?

Bij iedere 10 euro aan boodschappen krijg je een zegel, en bij diverse actieproducten een extra zegel, hier staat een unieke code op die via de persoonlijke fanpage van ieder lid van deze verenigingen verzilverd kan worden!

Fanshop V.V. Schoonhoven

Kijk voor meer info snel bij je eigen Fanshop.

Zegels gekregen, maar je spaart zelf niet?

Mensen die niet sparen kunnen de zegels ook inleveren bij ons in de kantine aan de bar of in de commissie kamer. Wij zorgen ervoor dat geen zegel verloren gaat!

Met vriendelijke groet,
Simone de Jong.

Plus Rechtuyt

Ook willen we graag de vrijwilligers van de clubs bedanken voor de tijd in moeite die ze erin hebben gestoken zodat iedereen op de foto is gegaan en dat we deze actie konden opzetten.