Rayan en Ilyess uitgenodigd voor Talentenstage Feyenoord

21 maart 2018 20:45

Gaan Rayan en Ilyess Soltani de voormalige jeugdspelers van V.V. Schoonhoven Rick Karsdorp en Jan Arie van der Heijden achterna?

De tweeling Rayan en Ilyess Soltani, spelers van de JO11-5, zijn door Feyenoord uitgenodigd om aan de Talentenstage 2017-2018 mee te doen. De Talentenstage bestaat uit twee trainingen en een wedstrijd. Op woensdag 21 maart doen de jongens mee aan een eerste training, daarna een volgende training op 28 maart en een wedstrijd op 4 april. Hoe het vervolgd er daarna verder uitziet is nog niet bekend.

Na Wesley Hak die dit seizoen de overstap van V.V. Schoonhoven maakte, maken aankomend seizoen wellicht Rayan en Ilyess de overstap naar Feyenoord. We wensen de jongens veel succes en plezier bij de Talentenstage en zijn benieuwd naar hun verhalen.