Vrijwilligers gevraagd

31 mei 2018 15:45

graag jullie aandacht voor een aantal vacatures binnen de vereniging.

Vrijwilligersfuncties

Met hulp van de vele vrijwilligers, die zich dagelijks voor onze vereniging inzetten, proberen wij alles zo optimaal mogelijk te laten verlopen en waar nodig te verbeteren. De afgelopen maanden zijn wij op zoek gegaan naar vrijwilligers om de openstaande vacatures in te vullen. Gelukkig hebben wij al een aantal enthousiaste vrijwilligers gevonden! Maar we zijn er nog niet, hier en daar komen we nog handen tekort en misschien kun jij ons daarbij helpen. Kun jij wat tijd vrijmaken en lijkt één van onderstaande taken je wat dan komen we graag met je in contact;

We zijn nog op zoek naar leden of ouders/verzorgers die het leuk vinden om:
de jeugdcommissie of de toernooicommissie te ondersteunen.

Korte uitleg jeugdcommissie: Alles wat met de voetbalspelende jeugd te maken heeft. Zorgen dat er voldoende materialen beschikbaar zijn en contact onderhouden met andere verenigingen. Dit wordt gezien als VDV Taak.

Korte uitleg toernooicommissie: We hebben een aantal toernooien per jaar. Hiervoor moeten andere verenigingen worden benaderd. Verder moet het verloop van de dag gepland worden en moet er het e.a. om de dag heen gepland worden om er een leuke en succesvolle dag van te maken. Op de dag zelf moet er geassisteerd worden bij het invullen van de standen, puntentelling, uitreiken van bekers en medailles e.d. Dit alles hoeft uiteraard niet door 1 persoon gedaan te worden maar met een groepje. Ook dit wordt gezien als VDV taak. Ook kan een van bovenstaande taken gedaan worden als stageopdracht of maatschappelijke stage.

Wij hebben ook altijd stageplaatsen.
Ben je hier naar op zoek mail dan naar [email protected] met in het onderwerp stageplaats.

Voor jeugdcommissie en toernooicommissie kun je mailen naar [email protected]met in het onderwerp jeugd -of toernooicommissie. Lees ook eens het interview met Bianca
Ook voor overige vragen kan hetzelfde mailadres gebruikt worden.

Nieuwsbrief redactie

Heb jij ideën over de invulling van de nieuwsbrief?
Het seizoen is bijna afgelopen en dan stopt Sandra met de werkzaamheden voor de website en de nieuwsbrief. Als jij zin en tijd hebt om je daarmee bezig te houden stuur dan een berichtje naar [email protected]

Dan kan Sandra je vragen beantwoorden en je in contact brengen met de andere vrijwilligers die de communicatie verzorgen.