Familiedag 2018

7 juni 2018 12:30

zaterdagmiddag 16 juni zeskamp en voetvolley

Familiedag VVS op Zaterdag 16 juni 2018

Een feestelijke afsluiting van het voetbalseizoen met een zeskamp voor jong en oud en voetvolley-toernooi voor onze jeugdleden van O11 tot en met O15.

Zeskamp
Tijdens de Familiedag VVS wordt van 14:00u tot circa 17:00u een zeskamp opgezet voor onze jeugd en hun ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, andere familieleden en buurtjes.

Teams kunnen zich aanmelden bij [email protected].

Voorwaarden voor de teams zijn als volgt:
Een team bestaat uit minimaal 4 tot maximaal 6 personen;
Een team stelt bij een spel altijd minimaal 1 ouder en minimaal 1 kind op.
De volgende spellen worden opgesteld:

- Levend sjoelen
 (waterpret, dus neem zwemkleding en een handdoek mee)
- Grote voetbalarena (4x4)
- Vakken schieten
- Hindernisbaan met diverse attributen
- Boter-kaas-en-eieren
- Krattenpiramide schieten
Voor de grote voetbalarena wordt een apart speelschema opgezet. Hierin zullen alle teams het tegen elkaar opnemen. Voor de overige spellen wordt een scorekaart uitgedeeld waarmee teams zelf langs de spellen gaan. Hierin nemen de teams het op tegen een team naar keuze en beschikbaarheid. De punten die het team verdiend bij het spel worden opgeteld en het team dat het spel wint krijgt bonuspunten.
Aan het eind van de dag worden de scores bij elkaar opgeteld en worden de winnaars bekend gemaakt. Stel snel je team samen en schrijf je in!

Voetvolley
Speciaal voor onze jeugdleden van O11 tot en met O15 een voetvolleytoernooi.
Je hoeft je hiervoor niet in te schrijven. Kom samen met een teamgenoot of een vriend/vriendin naar de voetbal en doe mee met het toernooi.

Je speelt 2 tegen 2 en je wordt ter plekke ingedeeld in het speelschema.
Het voetvolleytoernooi start ook om 14:00u.

Met vriendelijke groet de Jeugd Evenementencommissie VVS
Paul Christiaan Pols