Afscheidswedstrijd Tom Overbeek

14 juni 2018 11:15

na 40 jaar tijd voor reveco voetbal

Afscheid maar geen vertrek!

Na 40 jaar fanatiek voetballen heeft Tom Overbeek afscheid genomen met een geweldige leuke wedstrijd. Het huidige team van Tom (Schoonhoven 6) tegen een team met spelers waar Tom in het verleden mee speelde. Veel oud voetballers waren aanwezig en er was genoeg belangstelling langs de lijn. Al met al een mooi afscheid voor een echte blauw witte. Tom is een echte clubman en zal ook bij onze club betrokken blijven.

Complimenten aan organisator Victor Murk;

Afscheid in stijl

Tom Overbeek heeft 9 juni zijn zaterdagcarrière beëindigd, dit is niet stilletjes gegaan maar met een knal! Een afscheidswedstrijd. Veel oud teamgenoten waren gekomen om nog een keer samen een balletje te trappen tegen zijn elftal van afgelopen jaren.

Vele waren het nog niet verleerd, het was een bijzondere wedstrijd. Zoveel oud gediende op het veld gebeurd niet vaak. Het publiek werd goed geamuseerd. Qua doelpunten was het een ook een bijzondere wedstrijd. De uitslag werd 1-1 en de goals werden gemaakt door Daniël Murk, ook hij maakte zijn laatste minuten in ons blauw- witte shirt, hij scoorde namens het huidige team van Tom. Na beide 40 jaar te hebben gevoetbald bij onze mooie club stopt ook hij ermee. Wel hopen we zijn zoon snel te verwelkomen op onze velden.

De andere goal werd gemaakt door een Overbeek, niet Tom zelf maar zijn zoon Mels maakte de eindstand bekend met een prachtige penalty in de laatste minuten.

Na de wedstrijd was het nog uren gezellig en werden er vele verhalen uit de oude doos gehaald onder het genot van een biertje. We gaan Tom nog zien als speler van REVECO en coach van zijn zoon, nogmaals bedankt voor je voetbaljaren bij onze club en dat je nog vele jaren als coach gaat maken. Afscheid nemen in stijl dat was het zaterdag.

Iedereen die geholpen heeft bij het organiseren van deze dag, nogmaals bedankt.

Victor Murk