Teamindelingen CL, JO8 en JO9

20 juni 2018 21:15

Beste spelers/speelsters, ouders, verzorgers,
Onderstaand vindt u een toelichting en de links naar de voorlopige indeling van de pupillenteams (CL, JO8 en JO9) van de V.V. Schoonhoven voor het seizoen 2018 – 2019.

Bij het samenstellen van de teams is gebeurd op basis van informatie van de leiders en trainers. Daarnaast worden een aantal algemene richtlijnen gehanteerd:

• Nieuwe leden en afmelden kunnen invloed hebben op de teamsamenstelling.
  • Bij de JO9-teams wordt er gekeken naar een aantal (basis)vaardigheden van de spelers. Op basis daarvan zijn de JO9-teams samengesteld.
  • De spelers van geboortejaar 2012 en jonger worden ingedeeld in de  champions league (CL).
  • Zoals bekend wordt er gespeeld met de nieuwe competitieopzet vanuit de KNVB voor het pupillenvoetbal, dat betekent dat de JO9 en het JO8 team gaan spelen in een vorm van 6 x 6.
  • Het team JO9-4 zal worden aangevuld met nieuwe leden aan het begin van het nieuwe seizoen.

De indeling van de teams van de JO-10 t/m de JO19 volgt later.

Het is ieder jaar, zo ook dit jaar, weer een puzzel om de indelingen voor elkaar te krijgen. We hebben zoveel mogelijk bovenstaande richtlijnen gehanteerd. Uitzonderingen zijn er altijd. Hiervoor uw begrip.

Als er wensen zijn t.a.v. de indeling dan verzoeken we u een email te richten aan [email protected]  Dit kan tot 30 juni a.s. waarbij wordt opgemerkt dat er herindeling naar selectie teams toe in principe niet mogelijk is. Na 30 juni a.s. nemen we geen verzoeken meer in behandeling. We proberen de verzoeken zoveel als mogelijk in te willigen, maar kunnen niets beloven.

De indeling van spelers heeft een standdatum van 20 juni. Mocht uw zoon/dochter ontbreken of  ingedeeld zijn waar hij/zij heeft opgezegd gaarne een reactie naar [email protected]

De TC Jeugd V.V. Schoonhoven

Hier de link naar de indelingen van de champions league.

Hier de link naar de indelingen van de JO8 en JO9 teams.