Nadere informatie over de seniorenselecties 2018-2019.

6 augustus 2018 19:30

Na in de nieuwsbrief van 21 juni jl. mededeling te hebben gedaan over de oefenprogramma’s van de selecties zaterdag 1 en 2, hierbij als volgt een aantal andere selectiefeiten met betrekking tot het volgende seizoen.test

- Trainers:

Zaterdag 1: Raymond van der Kort en assistent-trainer: René Zuurmond.

Zaterdag 2: Tristan Brouwer en assistent-trainers/leiders: Aswin Hartmann, Peter van Arkel en Michel van Rijn.

- Assistent-scheidsrechters:

Ap van As en Baai Ooms voor wat betreft zaterdag 1; inschakeling bij toerbeurt. T.a.v. zaterdag 2 nog vacant.

- Keeperstrainer: Abe den Haan, zowel voor wat betreft zaterdag 1 als 2.

- Hersteltrainer/verzorger: Fred Meyer.

- Teammanager voor beide teams: Wout den Braber.

- Spelersmutaties:

Gestopt: Joran ten Have en Vincent Zwijnenburg, terwijl  Patrick van Spijkeren vertrokken naar IJFC.

Nieuw (uit eigen gelederen): Eyoub Allaoui, Jaysey v.d. Berg (keeper), Ray Brouwer (keeper), Yannis v.d. Graaf (keeper), Jordy Hartmann, Robin Heijkoop, Sergio Jongbloed), Mou Ouahalou,

Joris Steverink en Nick van der Wiel. Nog te bepalen in welke selectie in te delen.

- Trainingen: Op 4 augustus beide selecties te beginnen met een dagtraining. Daarna traditioneel trainingen op dinsdag- en donderdagavonden.

- Indeling zaterdag 1 volgende competitie

De tegenstander van onze hoofdmacht zullen zijn: Perkouw, Lekkerkerk, Dilettant, DVO ‘32, Excelsior R., Leonidas, VVOR, Zwarte Pijl (ook al tegenstanders in het vorige seizoen) en voorts:

SV Charlois, DRL, FC IJsselmonde, IJVV de Zwervers (alle uit Rotterdam) en CiON (Vlaardingen).

- Bekerwedstrijden beide teams:

Zaterdagen 1,8 en 15 september.

Tegenstanders Zaterdag 1: Oudewater, Linschoten en Ammerstol.

Tegenstanders Zaterdag 2: Oudewater 2, DCV 2 en Dilettant 3.

- Aanvang competitie beide teams:

22 september.

- Herhaling publicatie betreffende oefenwedstrijden:

11 augustus: VV Tricht – Zaterdag 1: 14.30 uur.

18 augustus: - SC Everstein – Zaterdag 1: 14.30 uur.

- Zaterdag 2 – RVVH 3: 12.00 uur.

25 augustus:  - Meerkerk – Zaterdag 1: 14.30 uur.

- Zaterdag 2 – Meerkerk 2: 12.00 uur.

Nog een toegevoegde wedstrijd voor Zaterdag 1: Uit op 5 september om 20.00 uur tegen Vianen 1.

Teus Verhoef