25 augustus 2018 19:15

* Aantallen teams per categorie 2018-2019 die hopelijk voor een mooi seizoen zullen gaan zorgen.
Deze betreffen:
Jeugd:
JO19 : 2
JO17 : 4
JO15 : 5
JO13 : 2
JO12 : 4
JO11 : 3
JO10 : 4
JO9 : 4
JO8 : 2
JO7 (CL) : 3
Totaal: : 33 teams, tegen 32 in het vorige seizoen.

Senioren:
Zaterdagteams : 7 (1 team minder dan in het seizoen 2017-2018)
Revecoteams : 3 (een record aantal teams voor de regionale veteranencompetitie, gestart in 2003).
Team 35 + : 1

Conclusie: Op een plusje en een minnetje na in totaliteit dezelfde aantallen in beide seizoenen.

* De eerste derby van Zaterdag 1.
En welk een bijzondere. Het betreft de wedstrijd tegen VV Ammerstol in de eerste bekerwedstrijd op 1 september om 14.30 uur op ons complex. Bijzonder omdat het alweer een tijd geleden is
dat tegen Ammerstol werd gespeeld en hierdoor moet worden teruggegaan naar de tijd dat het zondagvoetbal in onze vereniging nog toonaangevend was. Intussen heeft ook onze buur voor zaterdagvoetbal gekozen, zoals steeds meer teams in de regio, en komt zij uit in de 4e klasse.

Teus Verhoef