Aftrap Walking Football Schoonhoven

22 september 2018 20:15

Schoonhoven – Woensdag 20 september was de aftrap van het initiatief ‘Walking Football’ in Schoonhoven. Martine Brand van Stichting SWOS, Ari Nagtegaal van VV Schoonhoven en Ineke van Vliet van Team Sportservice Krimpenerwaard verwelkomde de enthousiaste club voetballers in de kantine.

Onder het genot van een kop koffie werd het initiatief door de driekoppige initiatiefgroep toegelicht. Snel daarop was het tijd voor voetbalsportiviteit. Na een warmingup werd er wandelend gevoetbald. ‘Even wennen, maar heerlijk om weer op het voetbalveld te staan’, daar waren de voetballers het unaniem overheen.

Volgende week is de tweede gratis bijeenkomst. Iedereen is van harte welkom op woensdag 26 september om 10.00 uur bij VV Schoonhoven!