Nieuws door Teus Verhoef

2 oktober 2018 20:30

De statistieken van 29 september, weer een mooie overwinning voor Zaterdag 1 en op vrijdag 5 oktober weer oud papier!

Statistieken 29 september
Afgelopen zaterdag zijn er in totaal 24 wedstrijden gespeeld. Daarvan werden er 14 wedstrijden uit gespeeld en 10 wedstrijden op de eigen Schoonhovense (kunst)grasmat. Tien partijen eindigden in winst, elf in verlies en drie in gelijkspel. Een winstpercentage van 41,67; beetje mager maar dat kan een keer gebeuren.

Mooie overwinning op CION
Zaterdag 1 keerde met een overwinning op CION in de tas terug uit Vlaardingen. De scores (2-0) kwamen van Rogier Peltenburg en Tiago de Vries, beiden bepaald geen toevallige doelpuntenmakers.
Voor wat betreft de ranglijst deelt onze ploeg met 6 punten na 2 wedstrijden de bovenste plaats met FC Charlois (met een doelgemiddelde van maar liefst 11-2), DVO '32 en Zwarte Pijl.

Op 6 oktober speelt Zaterdag 1 om 15.00 uur thuis tegen Dilettant. Een tweede streekderby in het nog prille begin van de competitie. De club uit Krimpen a/d Lek is opgericht in 1927 en speelde tot het seizoen 2013-2014 op zondag. Daarna maakten ze de overstap naar het zaterdagvoetbal waar zij bekend staan onder de bijnaam 'De Dillie'. Vorig seizoen boekten beide teams een 1-0 overwinning op elkaar. Ze zijn dus aan elkaar gewaagd. De Krimpenaren a/d Lek nemen nu met 3 punten de 6e plaats in. Benieuwd hoe het er zaterdag aan toe zal gaan? Kom kijken!

Eerste overwinning voor Zaterdag 2?
Helaas verloor Zaterdag 2 afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen Be Fair uit Waddinxveen met 1-3. Wat doet het team aankomende zaterdag thuis tegen het Rotterdamse Ommoord sv2? Hopelijk halen ze dan de eerste overwinning binnen. Kom ze aanmoedigen, de wedstrijd begint om 12.45 uur!

Niet vergeten: vrijdag 5 oktober oud papier!
Vrijdag is het weer oud papieravond. We hopen weer op hoge stapels papier. Vergeet het dus niet en zet vrijdag uw oud papier op de daartoe bestemde plaatsen.