Twee ereleden voor Business Club vv Schoonhoven

15 oktober 2018 20:30

Twee ereleden voor Business Club VV Schoonhoven

De Weerd Bel en Groot tien jaar bestuurslid

Business Club VV Schoonhoven telt voor het eerst in haar 10-jarige bestaan twee ereleden onder haar tachtig donateurs. Wimpiet de Weerd Bel (DGA Adinex) en Jeroen Groot (partner Hoek en Blok) kregen op 13 oktober tijdens het jubileumgala in het Limburgse Baarlo een zilveren ere-speld opgeprikt door BCVVS-voorzitter Roy Monnichmann.

Beide heren waren in 2008 reeds betrokken bij de oprichting van de business club van VV Schoonhoven; De Weerd Bel als zogenaamde ‘linking-pin’ vanuit het hoofdbestuur van de sportvereniging en Groot als betrokken ouder met erkende netwerkkwaliteiten. Beide heren zijn vanaf de oprichting tot de dag van vandaag zeer actief bestuurslid van de zeer actieve business club en hebben het afgelopen decennium dus hun nodige steun verleend aan een gezond netwerkklimaat in Schoonhoven en financiële en kennisinjecties van VV Schoonhoven. Een prestatie die volgens de overige bestuursleden slechts één beloning moest kennen: erelidmaatschap.

Bron: Persbericht Businessclub VV Schoonhoven