TeCo Bouw shirtsponsor JO7

31 oktober 2018 15:45

De jongste voetballers van vv Schoonhoven in het nieuw gestoken door TeCo Bouw.

De jongste voetballers van vv Schoonhoven zijn voor de komende 2 seizoenen in het nieuw gestoken door TeCo Bouw uit Schoonhoven. De enthousiaste voetballertjes kregen uit handen van TeCo Bouw eigenaar Teus Stigter en zijn vrouw Sandra nieuwe shirts voor hun competitewedstrijden.

De toppers van de toekomst spelen hun wedstrijden tegen Cabauw, Lopik, SPV’81, VEP, SC Woerden, Linschoten en Siveo. Er wordt 4 tegen 4 gespeeld zonder keeper, op een veld van 30x20 met kleine doeltjes. Voor deze leeftijdscategorie is het belangrijk dat ze kennis maken met het spelletje voetbal, alvast een basis leggen voor hun voetbaltoekomst en uiteraard het plezier vinden om in een team te spelen.

TeCo Bouw is een allround klus-, timmer- en onderhoudsbedrijf. TeCo Bouw kan bijna alle klussen voor zowel particulieren als bedrijven verzorgen. Denk hierbij aan totale verbouwing, meubels op maat, tegel- en stucwerk en voor bedrijven o.a. standbouw en het op- en afbouwen van beurzen. Kortom een allround bedrijf in de breedste zin van het woord.

P.S.: We zijn voor volgend seizoen alvast opzoek naar jongens en meisjes uit de geboortejaren 2013 en 2014. Heb je dus zin om te komen voetballen? Een inschrijfformulier staat hier: https://www.vvschoonhoven.nl/187/lid-worden/