Droevig bericht

4 november 2018 17:00

Aad van Dee na een kortstondig ziekbed overleden.

Aad van Dee overleden
Afgelopen zaterdag hebben we het bericht verkregen dat Aad van Dee na een kortstondig ziekbed is overleden. Aad is vele jaren actief betrokken geweest in diverse rollen binnen onze vereniging zoals: elftalleider van seniorenteams, voorzitter van de sponsorcommissie, leider van jeugdteams, coördinatie van oud papier ophalen en het draaien van bardiensten.
In al die jaren is Aad daardoor een echte VVS'er geworden en is zijn overleden een groot verlies voor onze vereniging.

Namens het bestuur en alle leden wensen wij Yvon, Isabelle en alle familie en vrienden heel veel sterkte toe.

Beste Aad: "You never walk alone".