Gewijzigd VDV reglement per direct van kracht!

19 november 2018 20:45

Bestuur vv Schoonhoven

Verscherping sancties, verhoging afkoopbedrag.

Beste leden,

De Vanzelfsprekende Dienst Verlening, noodzakelijk voor het draaiende houden van onze mooie club, wordt door velen van u prima ingevuld.

Helaas hebben we nog steeds te maken met VDV-plichtigen die het reglement niet naleven. Mede hierdoor is in de Algemene Ledenvergadering van 29 oktober 2018 het besluit genomen het VDV reglement aan te passen. De voornaamste wijzigingen zijn het aanscherpen van het sanctiebeleid en de verhoging van het afkoopbedrag naar €125,- per VDV-verplichting per verenigingsjaar.

Indien er nog niet is voldaan aan de VDV-verplichting (of in ieder geval de inschrijving) kan er contact worden gezocht via [email protected].
Hoewel het niet de voorkeur geniet, bestaat tot 31 december 2018 de mogelijkheid tot afkoop conform de oude regeling.
Per 1 januari 2019 wordt de afkoop verhoogd naar de reeds genoemde € 125,- per VDV-verplichting per verenigingsjaar. We benadrukken nogmaals dat door de Vanzelfsprekende Dienst Verlening een ieder bijdraagt aan het functioneren van de vereniging.

Alle communicatie inzake de VDV gaat via het bij de vereniging geregistreerde - door u opgegeven - e-mailadres. Onjuiste e-mailadressen of het ontbreken ervan worden niet beschouwd als argumenten voor het niet nakomen van de VDV-verplichting. Mocht een verbetering in de uitvoering van de VDV uitblijven, dan zal een contributieverhoging één van de mogelijke gevolgen kunnen zijn.

Met ingang van heden is het nieuwe VDV reglement hier te vinden op de website.

Schoonhovenaren, dat zijn wij allen!

Bestuur vv Schoonhoven