Verkiezing 'Clubheld van het jaar'

20 november 2018 21:00

Duizendpoot Bianca van Donselaar genomineerd. Stem nu!

Verkiezing Clubheld van de amateursport 2018

Wie wordt de Clubheld van 2018? Wordt het Bianca van Donselaar van vv Schoonhoven? Mooi, want dan is onze club volgende maand misschien wel € 10.000,- rijker! Meedoen dus! Breng je stem uit, en maak zelf kans op een reis naar Liverpool met 2 tickets voor Liverpool FC – Chelsea FC.

Stemmen kan tot en met vrijdag 30 november 12.00 uur via deze link. En wil je dat onze clubheld wint? Roep dan al je vrienden, clubleden en familie op ook te stemmen. Want hoe meer stemmen onze clubheld krijgt, hoe groter die kans op €10.000 voor vv Schoonhoven!