Een compliment voor ieders talent!

12 maart 2019 21:45

Op 1 maart was het de jaarlijkse Nationale Complimentendag. Een mooie aanleiding om dít met jullie te delen.

Het is misschien ongemerkt aan je voorbij gegaan, maar op 1 maart was het de jaarlijkse Nationale Complimentendag. Wij vinden dat het geven én ontvangen van een complimentje niet afhangt van de datum op de kalender, maar het is wel een mooie aanleiding om onderstaand bericht met jullie te delen.

Dan nog dit. Voor ieder van jullie die op welke manier dan ook zijn of haar steentje vrijwillig bijdraagt om onze mooie club vv Schoonhoven week in week uit draaiende te houden:

Dank je wel voor je tijd & je tomeloze inzet. Het wordt zeer gewaardeerd!

p.s.: Wil je het ‘werkplezier’ van onze vrijwilligers verhogen? Geef eens een compliment aan iemand achter de bar, aan de trainer, van de onderhoudsploeg, in de commissiekamer of aan een scheidsrechter.