Aftrapbijeenkomsten seizoen 2019/2020 van start

3 mei 2019 13:00

In juni en juli zijn er aftrapbijeenkomsten om voor het nieuwe seizoen duidelijke afspraken te maken met spelers, ouders, leiders en trainers. De eerste sessies zijn afgelopen week geweest

Als club zijn we druk bezig met de ontwikkeling van onze jeugdopleiding. Hierbij hebben we recent  veel tijd en aandacht besteedt aan de trainers. Zij spenderen veel tijd met onze jeugdspelers en zijn in grote mate bepalend voor de voetbalervaring van onze jeugdspelers. Echter kunnen zij het niet alleen en hebben ze hulp nodig van de ouders van de spelers in hun team.

Aftrapbijeenkomsten voor iedere leeftijdscategorie

Voor komend voetbalseizoen 2019/2020 maken we van tevoren duidelijke afspraken met alle betrokkenen; spelers, ouders, leiders en trainers over ieders rol. We zijn ten slotte een vereniging en geen commercieel bedrijf dat een product verkoopt. Hiervoor houden we per leeftijdsgroep zogenaamde aftrapbijeenkomsten.

Deze aftrapbijeenkomsten - deelname is verplicht - zijn van 19.00 - 20.00 uur en staan gepland voor de volgende dagen:

Leeftijdsgroep                             Datum aftrapbijeenkomst
JO7 en JO8 Maandag 17 juni
JO13 Woensdag 19 juni
JO9 en JO10 Maandag 24 juni
JO15 Vrijdag 28 juni
JO11 en JO12 Maandag 1 juli
JO17 en JO19 Woensdag 3 juli

Iedereen wordt verwacht aanwezig te zijn, dus zet de datum alvast in je agenda!

Deelnemers aftrap JO13

Bron: Johan Koutstaal, hoofd Jeugdopleiding