JO9-3 wint 3 bekers in twee weken!

8 juni 2019 20:30

JO9-3 heeft een mooi voetbalseizoen succesvol afgesloten met drie bekers in twee weken tijd.

De 1e  helft van het seizoen moesten ze nog wennen aan elkaar en waren de tegenstanders net een maatje te groot. Echter de 2e helft kwam het samenspel steeds sterker tot zijn recht onder de bezielende leiding van Vincent Hobo en Khalid Afkir, en niet zonder succes! Ondanks dat er in deze categorie nog geen punten worden bijgehouden: JO9-3 bleef ongeslagen en sloot de laatste wedstrijd van het seizoen af met een overwinning op Esto in Bodegraven. De ouders zorgden voor een bokaal voor ieder van deze kanjers.

V.l.n.r. staand: Vincent, Stan, Sebastiaan, Marouane, Khalid. V.l.n.r. zittend: Mohammed, Sill, Steef, Imran.

Stroopwafeltoernooi Olympia
Op Hemelvaartsdag deden 2 teams van vv Schoonhoven - JO9-3 en JO12-1 - mee aan het stroopwafeltoernooi bij Olympia in Gouda. En beide teams namen de wisselbokaal mee naar huis. Kampioenen!

JO93 wint ook toernooi bij Dilettant

Zaterdag 15 juni speelde JO9-3 een toernooi bij Dilettant: 4 wedstrijden, tegen Spirit (1-0), DCV (5-0), Perkouw (2-1) en Lekkerkerk (4-4 excl. 2 doelpunten van onze kant die door de tegenstander in twijfel werden getrokken en wij, sportief als we zijn, hebben laten gaan). Daarna moesten we wachten of Spirit in de laatste wedstrijd 2 punten voorsprong kon houden op Lekkerkerk.

Er is zelden zo uitbundig gejuicht voor een jeugdteam van Spirit. Hun gelijkspel betekende echter weer een volgende prijs voor het met talent en doorzettingsvermogen doorspekte team van Schoonhoven JO9-3. Waarmee een toch al succesvol seizoen een fraai einde kent!

Bekijk hier de uitreiking van de beker.